پول ایرانی و دلار آمریکایی

پول ایرانی و دلار آمریکایی

گفت: هفته پیش بعد قضایای چند هفته ای ارز و بعدش اتفاقات بازار تهران و بیحالی

 و تفرقه مسئولین خیلی دلم گرفته بود. پنج شنبه قسمت شد یک سفر چهار روزه

 رفتیم کربلا و نجف. خیلی ناراحت بودم تا اینکه وارد صحن شدم و رفتم چسبیدم به

 ضریح مبارک حضرت اباالفضل العباس (ع).

وقتی به داخل ضریح نگاه کردم،دیدم همه ی پولهایی که به پای حضرت ریخته شده

 ایرانیه. داخل ضریح امام حسین (ع) و امام علی (ع) هم وضع همینطور بود. دیگه دلم

 محکم بود که این مملکت و این پولش هیچ وقت از سکه نمی افته چون پشتوانه ش

 نه ارز خارجیه و نه ذخیره طلا.

بلکه پشتوانه ش رو از حرم های علی (ع) و حسین (ع) و اباالفضل (ع) میگیره.

 مطمئنم اهل بیت جواب این ارادت ها رو میدن و در دستگاه اربابمون هیچ چیز گم نمیشه.

     



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 5 بهمن 1391برچسب:, ] [ 6:19 ] [ رضا ]
[ ]